Veel gestelde vragen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

  • Bestellingen worden verzonden met TNT Post en DHL. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In de winkelwagen wordt aangegeven wat de verzendkosten zijn.
  • Artikelen boven 25,- euro worden gratis verzonden.

Hoe lang duurt het voor dat ik de producten in huis heb?

  • Zodra wij de bestelling en betaling van u hebben ontvangen, worden alle gegevens gecontroleerd. Als alles in orde is, maken wij de bestelling voor u klaar en wordt deze uiterlijk na 2 (werk)dagen naar je verzonden.

Ik ben niet helemaal tevreden met het ontvangen product. Wat nu?

  • U kunt contact opnemen via info@serious-coffee.nl of telefonisch via +31 (0) 6 43048678 en dan zullen we bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Heeft u een horeca bedrijf of een (koffie) winkel?

  • Neem contact met ons op via info@serious-coffee.nl
  •  of telefonisch via 0633569256 voor persoonlijke advies.